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Join us in delivering excellent service to our clients via voice, chat, and email, and help create an incredible experience for every customer.
Benefits and Work Conditions:
Salary: R$2.500,00
Work Schedule: 5x2 with alternating days off during the week and weekends, plus one guaranteed Sunday off per month!
Work Hours: Between 6AM and 9PM
Location: R. José de Oliveira Coutinho, 71 - Parque Industrial Tomas Edson, São Paulo - SP, 01144-0 (Near Barra Funda Metro Station)
Mode: On-site
Be a #Game-Changer in Our Team!
Join a welcoming and diverse multinational company that puts its employees first!
Here, real growth opportunities await:
After 3 months, you can apply for higher-level roles or explore opportunities in administrative areas.
Comprehensive Benefits Package:
Meal/food voucher (VA/VR)
Fully-paid life insurance
Medical and dental assistance
Childcare/babysitter allowance
Partnerships offering up to 50% discounts in colleges and up to 80% in language schools
Medical and dental assistance to take care of your health. For people with disabilities, the monthly membership fee is free
Wellness programs to ensure quality of life
Modern and dynamic workspaces, including game rooms, Netflix-equipped TVs, and more!
Additional exclusive benefits for your city
What We Are Looking For:
We need committed; detail-oriented individuals passionate about helping others. Your problem-solving skills and excellent communication will make a difference for our customers and team, ensuring humanized support through chat, email, and/or voice.
Requirements to Succeed:
High school diploma
Tech-savviness: Good typing skills and ability to manage multiple systems
Advanced English (B2, desired C1)
A commitment to humanised service – we treat our customers as we would like to be treated!
Selection Process:
Application
Assessments (required to advance)
Interview
Final Stage
Come and be part of something special. We look forward to seeing you grow with us!
Requisitos
Estudos
Competências
Valorizado
Experiência profissional
Benefícios
Sobre Concentrix Brasil
A Concentrix Corporation (Nasdaq CNXC) é líder global em soluções e tecnologia de experiência do cliente (CX), melhorando o desempenho de algumas das melhores marcas do mundo, incluindo mais de 100 clientes da Fortune Global 500 e mais de 105 clientes disruptivos globais. Todos os dias, em mais de 40 países e em seis continentes, nossa equipe oferece experiência de última geração aos clientes, ajudando as empresas a se conectar melhor com seus consumidores. Criamos melhores resultados de negócios e ajudamos nossos clientes a se diferenciarem por meio de tecnologia, design, dados, processos e pessoas. A Concentrix fornece serviços nos principais segmentos verticais da indústria tecnologia e eletrônicos varejo, viagens e comércio eletrônico serviços bancários, financeiros e seguros assistência médica comunicações e mídia automotivo e energia e setor público. Visite concentrix.com para saber mais.
Esclarecemos que nenhum valor é cobrado para que você participe dos nossos processos seletivos. Caso seja solicitado a você qualquer pagamento em troca de apostilas, treinamentos ou até mesmo inscrição nas nossas vagas, fique alerta e faça um Boletim de Ocorrência na delegacia mais próxima. Nenhuma companhia, seja ela nossa parceira ou não, possui permissão para exigir pagamentos em nome da Concentrix.
